Zastupitelstvo 27.03.2012

NÁVRHY K ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK – v bodu Různé

  1. Zvážit, zda by se dalo stanovit do podmínek účastnit se veřejných zakázek uchazečům povinnost specifikovat ty části zakázky, které mají v úmyslu zadat subdodavatelům.
  2. Zvážit možnost přechodu pravomoci jmenovat členy výběrových komisí na zastupitelstvo samotné. Jde o posílení transparentnosti a současně je to výhodné i pro vedení města díky faktické delegaci odpovědnosti za tuto oblast na vrcholný orgán obce.
  3. Zvážit, zda by bylo možné kromě zveřejňování výzev na webových stránkách obce na každou novou výzvu (např. od určité hodnoty) upozornit v aktualitách na titulní stránce městského webu, či v hodonínských listech – bude-li to vzhledem k termínům distribuce HL a termínům pro doručení nabídek reálné a účelné.
  4. Pokud se přistupuje k PODLIMITNÍM ZJEDNODUŠENÝM VÝBĚROVÝM ŘÍZENÍM, tak umisťovat na web města přímý odkaz na konkrétní zakázku (je tam uveden) a ne na celý – méně přehledný seznam (Jenda Bělohoubek možná už zařídil). A ještě uvádět na web města k dané zakázce kolik bylo přijatých nabídek (zda byly zaslány i nabídky z internetu).
  5. Zveřejnění veřejné zakázky „Hodonín – biologicky rozložitelný odpad“ naprosto OK. Odkaz naprosto přesně zamířený na konkrétní prostor profilu zadavatele vyhrazený jen pro konkrétní zakazku. Naprosto přehledné a jasné.
  6. Co na webu města v oblasti zveřejňovaných informací k veřejným zakázkám naprosto chybí je zveřejnění výsledku výběrového řízení – kolik byla uchazečů, jaké byly nabídky, kdo zvítězil.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *