Motokolo

Požitek z jízdy na kole „tak trochu jinak“

Začátek přestavby na motokolo

Stojan z elektro-kola je zárukou stabilního stání

Při montáži rozety na starý typ náboje (bez přehazovačky) je nutné na soustruhu zvětšit vnitřní otvor v rozetě. Ta je připravena na standardní náboj kol s přehazovačkou

Pomocné držáky nádrže jsem vyrobil ze závěsných drátů používaných při montáži sádrokartonových desek na strop. Při montáži nádrže na kolo s klasickou štanglí není pochopitelně třeba nic dovyrábět

Rám mnou použitého kola nebyl zrovna pro usazení motoru nejvhodnější. Téměř vždy se však dá vymyslet nějaké funkční řešení

Úprava napínáku řetězu je nutná – viz. obrázek

Standardně dodávaný výfuk ne vždy padne k danému typu rámu. Někdy nezbývá než tento naříznout, natvarovat do vhodné polohy a zavařit

Pohled na hotové motokolo

Doporučená motokolistická výbava

  • Pořízení motorového kitu ZDE
  • První testovací jízda – neděle 30.09.2012 z Mlýnků do Hodonína. Vzdálenost 23 km ujeta za 40 minut. Průměrná rychlost 34,5 km/hod. Jízda přizpůsobena motoru v záběhu.
  • Návod od A-Z včetně míchání paliva

15.05.2018

Tažné zařízení na kolo:


Tip na alternativní pohon – Parní motocykl – Nepomuk 2015

2 komentáře: Motokolo

  1. Tomáš Ilčík napsal:

    Dobrý den
    To motokolo je dost dobrá práce. Někdy si to rozdáme. Mám nabroušenou Jawu 207, 49 ccm. Po přidání plynu na doraz se rám kroutí. Rozumíte obrovský krouťák 🙂

    • admin napsal:

      Zdravím Tomáši
      Nabroušenou Jawu asi neporazím. Motokolo kroutící moment vlastně nezná. Při rozjezdu je třeba si přišlápnout do pedálů, ale jak se rozjede, tak ho nic nezastaví. Radost z jízdy ovšem 100%-ně nahradí pocit z případné prohry v jakémkoli závodě!
      Pěkný den J.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *