Požitek z jízdy na kole „tak trochu jinak“
Začátek přestavby na motokolo
Stojan z elektro-kola je zárukou stabilního stání
Při montáži rozety na starý typ náboje (bez přehazovačky) je nutné na soustruhu zvětšit vnitřní otvor v rozetě. Ta je připravena na standardní náboj kol s přehazovačkou
Pomocné držáky nádrže jsem vyrobil ze závěsných drátů používaných při montáži sádrokartonových desek na strop. Při montáži nádrže na kolo s klasickou štanglí není pochopitelně třeba nic dovyrábět
Rám mnou použitého kola nebyl zrovna pro usazení motoru nejvhodnější. Téměř vždy se však dá vymyslet nějaké funkční řešení
Úprava napínáku řetězu je nutná – viz. obrázek
Standardně dodávaný výfuk ne vždy padne k danému typu rámu. Někdy nezbývá než tento naříznout, natvarovat do vhodné polohy a zavařit
Pohled na hotové motokolo
Doporučená motokolistická výbava
- Pořízení motorového kitu ZDE
- První testovací jízda – neděle 30.09.2012 z Mlýnků do Hodonína. Vzdálenost 23 km ujeta za 40 minut. Průměrná rychlost 34,5 km/hod. Jízda přizpůsobena motoru v záběhu.
- Návod od A-Z včetně míchání paliva
15.05.2018
Tažné zařízení na kolo:
- tažné zařízení – cca 300 Kč
- 2 ks prodloužení vodovodní trubky 1/2“ – cca 80 Kč
- 1 ks spojka (nátrubek) vodovodní trubky 1/2“ – cca 11 Kč
- 1 ks opravná objímka vodovodní trubky 1/2“ – cca 150 Kč
Tip na alternativní pohon – Parní motocykl – Nepomuk 2015
Dobrý den
To motokolo je dost dobrá práce. Někdy si to rozdáme. Mám nabroušenou Jawu 207, 49 ccm. Po přidání plynu na doraz se rám kroutí. Rozumíte obrovský krouťák 🙂
Zdravím Tomáši
Nabroušenou Jawu asi neporazím. Motokolo kroutící moment vlastně nezná. Při rozjezdu je třeba si přišlápnout do pedálů, ale jak se rozjede, tak ho nic nezastaví. Radost z jízdy ovšem 100%-ně nahradí pocit z případné prohry v jakémkoli závodě!
Pěkný den J.