27.05.2018
11.11.2015
20.04.2015
Podle níže uvedeného videa byl bezdomovec odměněn částkou 20 tis. Kč za svoji poctivost. Bez ohledu na vše ostatní zachycené ve zmíněném videu jsem moc rád, že i mimo pohádkové příběhy existují poctiví lidé, nota bene mezi těmi „nejchudšími z chudých“. Klobouk dolů.
04.12.2014
Šokující Vánoce na letišti
Nízkonákladová aerolinka ukázala světu rozdílový marketing. Druhý největší letecký přepravce v Kanadě, WestJet, připravil svým klientům šokující předčasné Vánoce. Představte si, že jste si mohli přát cokoli. Dostali jste to. Vtip byl v tom, že jste nepostřehli jakýkoli záměr. Celkem 354 osob má naprosto vyražený dech. V odletových halách letišť v Torontu a Hamiltonu si společnost nejprve počkala, až si cestující naskenují palubní vstupenky. Poté – se znalostí křestních jmen – je za pomoci 19 skrytých kamer sledovala, jak se blíží k reklamnímu panelu. Z něj překvapené malé pasažéry oslovil Santa Claus jménem! A nejen to, ptal se jich, co si oni i rodiče přejí k Vánocům. Ačkoli vše vypadalo jako žertovný rozhovor (už tak unikátní tím, že přes obrazovku byl živý), nahrával se na záznam a asistenti v zázemí rovnou vypisovali a párovali objednávky. 150 běžců v Calgary ihned spěchalo do dvou obchodních domů nakoupit vyžádané hračky, tablety, kamery, ponožky, spodní prádlo i snowboard, než nic netušící lidé sednou v Calgary. Stihnout se muselo i zabalení s uvedením jmenovek. Když pak unavení pasažéři, kteří dávno celou show vypustili z hlavy, čekali u karuselu na svá zavazadla, málem jim vypadly oči z důlků. Na pás vyjely všechny objednávky – včetně velké televize. Upřímně, takové gesto si zaslouží obrovské ocenění – bez ohledu na reklamu, jakou si firma reálně obstarala. Péefky či láhev poštou umí poslat kdekdo a bývají to vyhozené náklady. Ale zapsat se navždy do vzpomínek klienta, to je vskutku rozdílový marketing.