Ostatní pro radost

27.05.2018

Jednoduše nádherné

11.11.2015

PEOPLE ARE AWESOME 2013

20.04.2015

Podle níže uvedeného videa byl bezdomovec odměněn částkou 20 tis. Kč za svoji poctivost. Bez ohledu na vše ostatní zachycené ve zmíněném videu jsem moc rád, že i mimo pohádkové příběhy existují poctiví lidé, nota bene mezi těmi „nejchudšími z chudých“. Klobouk dolů.


04.12.2014

Šokující Vánoce na letišti

Nízkonákladová aerolinka ukázala světu rozdílový marketing. Druhý největší letecký přepravce v Kanadě, WestJet, připravil svým klientům šokující předčasné Vánoce. Představte si, že jste si mohli přát cokoli. Dostali jste to. Vtip byl v tom, že jste nepostřehli jakýkoli záměr. Celkem 354 osob má naprosto vyražený dech. V odletových halách letišť v Torontu a Hamiltonu si společnost nejprve počkala, až si cestující naskenují palubní vstupenky. Poté – se znalostí křestních jmen – je za pomoci 19 skrytých kamer sledovala, jak se blíží k reklamnímu panelu. Z něj překvapené malé pasažéry oslovil Santa Claus jménem! A nejen to, ptal se jich, co si oni i rodiče přejí k Vánocům. Ačkoli vše vypadalo jako žertovný rozhovor  (už tak unikátní tím, že přes obrazovku byl živý), nahrával se na záznam a asistenti v zázemí rovnou vypisovali a párovali objednávky. 150 běžců v Calgary ihned spěchalo do dvou obchodních domů nakoupit vyžádané hračky, tablety, kamery, ponožky, spodní prádlo i snowboard, než nic netušící lidé sednou v Calgary. Stihnout se muselo i zabalení s uvedením jmenovek. Když pak unavení pasažéři, kteří dávno celou show vypustili z hlavy, čekali u karuselu na svá zavazadla, málem jim vypadly oči z důlků. Na pás vyjely všechny objednávky – včetně velké televize. Upřímně, takové gesto si zaslouží obrovské ocenění – bez ohledu na reklamu, jakou si firma reálně obstarala. Péefky či láhev poštou umí poslat kdekdo a bývají to vyhozené náklady. Ale zapsat se navždy do vzpomínek klienta, to je vskutku rozdílový marketing.

A teď se podívej na průběh celého toho zázraku: